Månadsdagen och en tidig morgon



Idag blir våran Nova Linnea Linde 9 månader.

Lillskruttan börjar närma sig ettårdagen nu,hjälp nu vill vi stoppa tiden o njuta ännu mer.


Älskling då;)hjärtar dääääääj.

Nova har sovit väldigt oroligt denna natt phju säger jag.
Vi gav oss o klev upp vid 06.00,tror vi vaknade en 15 ggr i natt.
Men det går väl över någongång det med.
Min sambo erbjöd sig att kliva upp men jag kände mig inte så jättetrött ändå så jag och Nova bakade kladdkakmuffins o fixa lite härhemma,skönt med ett barn :)
Engla sov vidare med papsen,Alex sov hos kompis.

Bäst att passa på att njuta medans det är lugnt,jag har aldrig varit en tidigmorgonmänniska men nu kan jag faktiskt tycka att det är mysigt att kliva upp med bara Nova o mysa i lugn o ro.

Dagens planer blir att besöka hej och hå igen,handla lite inför släktkalas.



Nova outfit

Dress från me&i
Anneli

Grattis Nova:)

Ha en super bra dag. Höll mej vaken till idol iaf;)

Kramen

CiliaH

Usch ja tiden går alldeles för fort. Vår lill-loppa fyller snart två... Vill också bromsa tiden.



Grattis på månadsdagen.



KRAM

Nathalie

hehe nej jag läste bara att du skrev nåt om att "dina äldsta" fyllde år så då undra ja hur många=) är dom födda samma månad?

Då måste du varit en ung mamma när du fick ditt första barn!

Fin Me&I dress den funderade vi också på att köpa till vår minsta. Är den mysig?

Veronica

Grattis till 9-månaderstjejen! Hon är jättefin i dressen!



Kraaaaaam!

vintageretroprinsessa



Grattis söt unge på din dag :)

Vilken otroligt fin dress hon har på sig :)

Älskar den färgen :)



Ha det finast Petra

Och glömm aldrig att du är värdefull :)



kram

Therese

Åhh den där overallen vill jag också ha till Theo. Stod och valde mellan den och svamp sparkdräkten. Kanske kan jag fynda denna på tradera i slutet av säsongen istället:)

Erika

men lilla söta!! charmtroll :-)

Britta Bloggar

Tiden går verkligen väldigt väldigt fort! Vad fin hon är!

Mia

Sötnos och den där overallen var urgullig! kramkram

Erika

vad fort det går, redan 9 nmånader!!! grattis till henne. den där dressen har silas också :)



KRAM

ME&MY

Är det dom där tänderna du har på dina tuttar så förstår jag om du vill sluta amma =)



Sötfis, grattis till de 9 månaderna, stor tjej ju!