Nallens dag och min brors födelsedag


haha snodde bilden från facebook hjälp nu kommer han bli gaaaaaaalen :)


Idag grattar jag min lillebror som fyller 28 år.

Minns exakt den dagen då han föddes på sös i sthlm,jag satt i skolan och väntade o väntade på att jag skulle få åka in o se på min bror,vi visste att det skulle komma ut en Niklas med planerat kejsarsnitt.

Ingen mindre än jag var glad och stolt
jag var världens gladaste/stoltaste storesyrra ,jag hade ju fått en levande docka.

Grattis brorsan vi ses på söndag :)


Det är även nallens dag på förskolan idag så Engla har givetvis med sig en nallebjörn:)

Har ni nallens dag hos er?
Nathalie

jaha jag visste inte att det fanns en dag för nallens dag=)

Kanske ska testa en sån smoothie då.. tycker hon inte om när du gör egen?

kram

Therese

Man kanske borde ha det vi har ju massor nallar hemma :) Har dagen varit bra, i dag var det verkligen grått ute. kram

Anna

Nej tyvärr inte men alla andra verkar ha haft det!!



Kram kram

Fröken Isakson

Åh vad mysigt. Grattis till brosan.



Är inte nallens dag i hela sverige? Kanske inte,men här i Eskilstuna firas den. Googlade precis och ser att det är Internationella nallendagen till och med :D . Årets björn heter visst Teddy. Kramar

Therese

Våra barn hade också nallens dag på dagis!! :)

Sandra

Det låter nästan för bra för att vara sant så jag ska se om det verkligen stämmer, dom heter i alla fall YAZ. Kram

Erika- mamma till två små

nej Ludwig går på samma förskola fast annan avdelning i ett annat hus, är en liten väg emellan typ :-) men när han blir runt 2 kommer han flyttas över och då kommer de gå på samma ett tag, fast blir då på två olika avdelningar men i samma byggnad.



krram!

lovisa

Hej är allt bra med dig?:)

Just nu har jag ett bra erbjudande till mina läsare! om du gillar smycken men inte har lust att spendera hundratalskronor tycker jag du ska kolla in den här tjejens blogg; www.eacdesign.blogg.se, hon gör egna smycken mellan 10-80 kr. och just nu får du 10% rabatt om du anger koden "lavitadilovisa" :)

Hanna - mamma till ღNeoღ

missade helt nallens dag! =( attans!!



grattis i efterskott till bror din... =)

kram H