Nova har tagit sitt första steg

Imorse då vi klev upp blev vi liiite förvånade,snöar för fullt ute.
Alldeles vitt är det,kan tycka det är på tok för tidigt,höstlöven ligger ju så fint på marken ännu men nu täckta med snö.
Jag hade velat ha lite mer höst ;)

Men Engla kom med en skön kommentar:)
Mamma det snöar i poolen nu måste vi ha vinterkläder på oss;)

På fredagar är Engla alltid ledig från förskolan,lite synd just idag kan man tycka.
Men vi får ge oss ut om ett litet tag,inte för att jag har någon lust.



Gullungarna:)som förgyller och även gör mina dagar till ett helvete ibland haha.


Nova använder gåvagnen som sparkcykel;)





Min duktiga lilla Nova,mitt i allt det tråkiga besked som vi fick igår så blev det även lite glädje:)
Nova släppte taget och gick ett helt steg själv,det hände fler gånger så nu går hon nog snart;)



Therese

Stora duktiga tjejen! Roligt med de små första stapplande stegen. Våra bebisar växer:)

Sandra

Åh vad roligt!