Så mycket bättre

Dagen har bjudit på ett sjuhelvetetsdåligt humör:(
Arg e var bara förnamnet och allt blev galet o fel vad jag än gjorde eller sa.
Men nu tar vi nya tag  skiter i det dåliga tråkiga,det tar så mkt energi att hålla på att vara ledsen o arg.
Så mkt blandade känslor,känns så konstigt att morfar inte finns längre nu:(
Jag kommer sakna honom något enormt,världens snällaste var han.



kvällens middag blev tacos som björn fick äran att tillaga.
Nova är mer nyfiken på vad vi äter nu så nu vill hon gärna äta våran mat,men kanske inte det enklaste att få i henne en tacos haha men lite majs slank ner och ost förstås:)



Jag och Nova ikväll.


Hoppas även på lite bättre sömn för min hjärna håller på att koka över av trötthet snart;)
Önskar mig åtminstone lite mer sömn än att bli väckt varje timme.
Ge mig gärna 4-5 timmar på raken och jag är som en nyponros i morgon bitti :)



Fast Nova är världens goaste/snällaste.

Nu ska jag soffmysa med tjejerna och vänta på att få se premiären av så mycket bättre på kanal 4.

Hoppas att din kväll blir fin och att ni har lördagsmyyyys :)
Sandra

Skrev precis ett inlägg med samma rubrik, kollar på programmet just nu och vi har också ätit tacos idag. Edvin åt majs han med :-) Kram!