Som ett brev på posten

Hejsan hoppsan:)
Nu är jag på G igen.
Datorproblemet är löst min käre sambo har letat igen mina bilder o ställt i ordning lite annat här i datorn,ibland har Engla lyckats vända hela skärmen upponer liiite svårt då haha
Men jag skyller inte på henne denna gång det var ett äldre barn ;)

Dagen har bjudit på ett underbart väder,nästan så man tror att det är vår igen ;)
Önsketänkande om inte annat.
Var in på hej o hå och köpte lite kläder till kidsen hittade Novastar och lite andra märken till Engla för billigt pris.
Alex fick en everest jacka som hon vart nöjd över,sånt e roligt.
Ska lämna in lite kläder och Novas babysitter o babygym,de växer från allt så snabbt.
Skulle behöva en läragåvagn till Nova nu.


Nova ser efter om det kommit någon post idag:)






Novas favortitplats är Englas postlåda:)


Nu sover de två små kottarna och Alex ska sova hos kompis.
Imorgon blir det kalas här hemma för mina tre större som fyllt år i september:)
Nathalie

tack=) Hur många barn har du? Såg att du oxå hade en Nova:)

sussie

Visst är det den fina Meandi-dräkten hon har på sig?? Liite stor, men det växer hon i snabbt :-)



KRAM