Tisdagsmorgon



Finaste Åkerman i kofta från H&M

Alexandra fick skjuts till skolan :)

Natten har Nova bökat på som vanligt,men nu kan hon ialla fall ta välling på natten.
Men vid halv 4 satt hon och klappade händerna och reste sig upp flera gånger i våran säng.
amma vill hon gärna göra ofta.

Trött är jag som alltid men vad gör det om hundra år!

Nu ska jag göra frukost till Engla o Nova som tog sovmorgon ;)
Sedan blir det dagis,Jag och Nova tar bussen till täby c för jag ska till mvc, urk har ingen lust alls.


Ha en fin dag,hoppas på att solen dyker upp snart;)
Sandra

Har också haft en jobbig natt, usch känner mig halvt död.. Alvin kom iväg till dagis iaf tillslut.. Hoppas er dag blir bra! Kram

Veronica

Åh, den koftan är så fin! Försökte få på mig den i stl 170, men det var bara att glömma!



Isac äter ofta på natten fortfarande, men han somnar om direkt. Har funderat på att prova med välling. Blir Nova mättare på det?



Kram!