Slapparsöndag

Igår somnade jag med kläder smink innan klockan var halv 8.
Fick så otroligt ont i magen,eftersom Nova precis somnat så passade jag på att bara vila lite men somnade o var helt slut i kroppen.
Nova har inte låtit mig få sova hon har vaknat varannantimme i natt igen,nu e hon pigg på nätterna oxå,hon sätter sig i sängen o busar o pratar gaaah vilken buse vi har härhemma.
Tur magvärk gick över i natt,trodde jag skulle bli magsjuk elller nåt.
Idag har jag inte gjort många knop,är helt slut i kroppen,undra om det kan ha varit smörgåstårtan vi hade till kalaset igår?men ingen annan e drabbad.

Får bli en slapparsöndag,hälsan e viktigast:)

Alex har kompis hemma och nu har de spelat wii bra länge därinne på hennes rum!

Undrar hur länge min lillNova tänker hålla på så här om nätterna,det är väl den där fasen,eller tänder ja vi får skylla på nått så blir det bättre;)
Men hon är känslig nu o skriker o gråter om  jag lämnar rummet el går på toa,tur hom kan krypa efter mamsen:)


Du går väl ingenstans utan mig mamma:)

Vad har ni för planer denna söndag?

Nathalie

Ja shopping är kul, spec. när man köper överraskningar till varandra!

Då var du ett år yngre än mig.. ja hade precis fyllt 21 när ja fick min första. Ska du ha fler barn?=)

Therese

sötnosen! Ang. sockarna är de nog normala, jag kan säga till när jag fått mina i slutet på veckan, hoppas helgen varit fin. kram

Britta Bloggar

hoppas du får sova bättre inatt!



Jag har flyttat min blogg, skulle bli så glad om du vill följa med till nya adressen!

Anna

Usch!! Hoppas du mår bättre i dag och att ni sovit bättre!



Kram kram

sandra

Hoppas ni haft en bra måndag! Paketet ligger på posten så det borde komma imorgon eller på onsdag!

Erika

du har en award att hämta i min blogg :)

Therese

SV det är Meze mat, tror det är Turkiet :) sjukt gott var det. Jag sitter och är hungrig nu.... kram