Viking Gore-Tex





Nu har Engla fått varmt om fötterna till vinter.
Det blev viking gore-tex kängor från intersport.

Nu är fattas det bara en overall ,men vi har inte bestämt oss ännu för om det blir
en didriksons eller everest från stadium.

Therese

Det där med vinterkläder tycker jag är svårt. Fina kängor var det iaf, har hört att det märket ska va bra, men har inte testat själv.



Didrikson tycke rjag har mycket fina utekläder. Synd att det alltid ska kosta så mycket bara. Fast de är ju lika dyra på hm, lindex och kappahl också... men håller inte lika bra kvalitet.



Hoppas ni kommer fram till nåt bra.

Sandra

Vi har köpt en didriksons åt Alvin och den ska vara bra sägs det, vi har även jacka + täckbyxa från everest från förra året och dom var vi också nöjda med. Svårt är det i alla fall, finns så mycket att välja på!

Fröken Isakson

Vilka fina. Jag är också på overalljakt. HOppas helgen varit toppen. kramar

Erika

Har haft viking tidigare som jag varit nöjd med, riktigt praktiska :-)



Får se o det blir viking i år igen, har även kört kavat men kanske provar något nytt i år för E:s del ;-)



kram!

Temesgen

Fin blogg !:) Nu har du chansen och vinna invite till bloggsvar!:)

Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah