Babyrosa



Som ni ser kan jag inte få nog av barninredning:)
Bilden hittade jag på styleroom,helt underbart.
Sandra

Jag älskar också fredagar, men den där riktiga fredagskänslan är inte lika stark för mig nu när jag är mammaledig. MEN hela familjen är samlad på helgen vilket är underbart. :-)



Här är det fullt upp då vi ska på bröllop imorgon, döpa sonen på söndag och åka till medelhavet natten till måndag.



Tips på att resa med en 8-månaders?



Gillar inte heller fläckar. :-)



Ha en underbar helg!



/ Sandra

Petra

Sandra:Nej det är sant fredagskänslan e starkast då man själv arbetar,nu e det fredag hela veckan haha,tips är väl välling om han äter det för välling finns ju inte i alla länder och självklart alvedon o febertemp,solskydd ja listan kan göras lång ser du:)



Ha en underbar resa o lycka till med dopet:)

emelie&hugo + lillan i magen

Wow, snyggt! Lite väl rosa kanske för min smak - men fy tusan vad smart lösning med skötbordet. Vi har ett likadant och det gav mig tips!



Tack!



//emelie&hugo + lillan i magen

maria

VAd fint :)

Camilla

Tjusigt! :-)



Barnrumsinredning är så roligt! Har massa inredning i tankarna till lilla Biancas rum.



Kram/Camilla