Dåligt morgonhumör och svinkall måndag

Det är slut på helg.
Nu är det ny vecka och nya tag som gäller,morgonen började i katastrof och dagen verkar vilja fortsätta så.
Har även sovit skit inatt.
Nova är förkyld har velat amma ännu oftare  än hon gör.
Engla har hostat o snorat hela natten,men fick gå på dagis ialla fall,jag förberedde fröknarna på att hon kanske blir trött o får gärna vara med på vilan idag;)
Blev osams med Alex i morse,vilket jag ångrar:( mkt var väl mitt fel man e trött o det ser ut här hemma o hon vill inte hjälpa till att plocka undan sin frukostskål från matbordet.

Nova har precis somnat efter en svinkall promenad i bärselen,usch nu e det höst på riktigt.

Känns som det ligger snö i luften haha men lite väl tidigt för det:)

Jag sitter här med en kopp champagne te och försöker få igång värmen i min kropp o min hals gör sååå ont idag.
Hjälp jag vill inte bli förkyld.
Vill helst sova men ska gå till dagis om en tim så det är inte att rekomendera.

Har lovat att hämta Alex ef skolan vi ska ta hål i öronen:)
Få se om det blir några blinkande pärlor i öronsnibbarna,vi försökte i helgen men hon var livrädd min stackare:(
Tänkte ta oss till ett lugnare ställe med mindre folk o mindre stress.

Hon vill så gärna ha örhängen men är jätterädd att ta hål,ja vad gör man ?vill man vara fin får man lida pin.
Jag tvingar henne inte.

eftersom mitt humör e så dåligt så slänger jag in en färgklick nedan:)



Färglad kofta från Mee Too med fleecefoder inuti,riktigt varm o gosig till Engla.

vintageretroprinsessa



Ussha lät inte alls kul hoppas att dagen varit bättre :)



Vilken fin kofta :))))))



Hoppas att Alex vågade med örhängena nu ;)

Madicken ska få ta nu då hon fyller år :)



Ha det finast kram

Erika

hihi, visst var det lite kul ;-) tänkte fört bara ta på mig själv + kortet, sedan var plötsligt alla hos mig :-)



hade en liknande såndär kofta från just metoo förra hösten 8tror hon kan ha den i år med) den var toppenbra med fleccefodret! Använde den utomhus utan något över när det inte var jättekallt. så fin så! bra köp :-)



sandra

Jättefin kofta! Har haft några plagg från Me Too när Alvin var liten och dom har mycket fint tycker jag! Låter inte som ni haft en rolig natt hoppas det blir bättre!



Jag tog hål i öronen när jag var 6år och jag kommer fortfarande ihåg hur ont det gjorde, jag vägrade nästan ta hål i det andra örat men mamma tyckte inte jag bara skulle ha hål i ena örat ;)

Britta bloggar

Usch, såna dagar är inte kul all. Hoppas du får en skön kväll iaf, och att du inte blir sjuk!

Therese

Idag svettades jag ihjäl senare på dagen, det blev varmt på dagen. Hoppas du får sova ut! Gullig kofta. Nu ska jag nog dra mig till sängen. kram

anneli

Ingen bra början på veckan:(

Hur har det gått för alex?

Hoppas du inte blir sjuk nu....

Kramar

Anna

Usch för sådana morgnar!!

Hoppas det gick bra att ta hål i öronen.

Håller tummar och tår för att du håller dig frisk!



Kram kram

Linda

Haha ja jag önskade att det var ett skämt faktiskt!