Ännu ett födelsedagsbarn denna månad

Jisses i morgon blir MIN  son 20 år!

Thimmy blir 20 år.
Jag firar 20 års jubileum som mamma:)
Herrejisses jag är en dinosauriemamma haha.

Minns precis den dagen Thimmy kom till världen,det var som igår;)
Min älskade lilla prins i sin blåa plyschdress med sin tumme i mun.



En bild på Thimmy och Engla för 2 år sedan på västkusten




Här har vi alla tre septemberbarnen,nja hur lyckas man:) 13,17,28 september tur att de fick en varsinn dag ialla fall.Engla var planerad på Alex födelsedag men höll sig kvar 4 dar.





Mor och son kolmården 2009


Alltså så firar jag oxå 20 år som mamma i morgon :)

Therese

Härliga bilder! Lite skoj med födelsedagarna :) jag och mina systrar är födda 11, 13 och 31 mars. Hoppas dagen varit bra. kram till dig

FLOOSAN

Grattis till honom, vem kunde tro att du hade en 20 åring till son. Hoppas jag ser lika fräsch ut när mina är 20. Super fin du!

Anneli

Hej



vet hur det känns min son blir 17 i mars o då känner jag mig som en gammalmamma ( är 36)

o sen har vi tre tjejer som fyller tätt.... den 28 augusti sen den 28 september o den sista fyller den 30 oktober :)



Super härlig blogg har du :)



anneli

Ha en super härlig dag/kväll och fira dej själv som varit mor i 20 år:0

Kramar

Fröken Isakson

Wow det är stort. Jättegrattis till stora killen :) .kram

Veronica

Grattis till både dig och sonen då!



Kram kram!

Elin - Ett hus till oss

Vilka fina barn du har. Du ser verkligen ung ut, svårt att förstå att du har en son som är 20, häftigt :)



Jag önskar dig en fin kväll!

Anna

Häftigt!! Och det är inte illa prickat i september, då vet du när du har lätt att bli gravid HaHa!! Se upp här nu framöver då om du inte vill ha fler gullepluttar förstås ;)

Jag hoppas också att jag ser lika ung och fräsch ut när mina barn fyller 20 :)

Stort grattis till er!



Kram kram

Britta bloggar

Grattis på 20årsdagen!