Föräldrarmöte och huvudvärk

Har både huvudvärk o halsont men mår ändå bättre mot vad jag gjorde igår kväll.
Blev tvungen att åka till Kistagallerian igår kväll vid 18 tiden,kom på att Alex hade inga regnkläder och det skulle varit utedag hela dagen idag,köpte kläder men utedagen blev inställd pga vädret;)

Har frusit hela natten och kännt mig så trött o less.
Björn skulle åkt till Finland idag men det gick bara inte,jag hade aldrig orkat,särskildt med den sömnbrist jag lider av.Känner mig som världens svin men vad gör man?

Har ialla fall varit på Englas dagis på föräldrarmöte nu ikväll:)
Så roligt att få se vad de pysslar med om dagarna,det är mkt kvadrater o cirklar och även siffor de håller på med.
Lite roligt annorlunda föräldrarmöte då alla vuxna skulle sitta på golvet i ring och ha samling precis som barnen har på dagarna:)
vi fick välja vilken frukt vi ville ha så skar fröken upp den till oss:)
vi sjöng lite oxå.
Kul att få se barnens föräldrar,jag kände inte en kotte;)
Det är så kul när jag hämtar Engla för då är det alltid samma tjej som kommer fram och frågar om hon får komma hem och hälsa på oss;)

Nu ska jag ta mig en huvudvärkstablett o få Alex i säng här innan jag går o sussar.



Nån som oxå var väldigt trött ikväll;)just nu ligger hon i sin säng o hostar.
Anna

Krya på dig!!



Roligt föräldramöte ;) Alltid kul att få träffa dom andra föräldrarna.



Kram kram

Veronica

Hoppas verkligen att ni kryar på er snart!



Kram! Veronica

Erika

åhh gulle!



kram

Britta bloggar

Krya på er!

Jag tyckte också att det var så roligt när vi var på föräldramöte att alla vuxna satt på de där små pallarna och i den lilla soffan!

vintageretroprinsessa



KRYA på er eller dig :)

fy sjutton för att vara sjuk .Hoppas att du får en kanon dag :)

Therese

aldrig kul att vara sjuk! Hoppas du blir bra snart! Vilken rolig bild det är så kul när de blir så där trötta. ang stövlarna så visst måste det vara så :) det fanns tydligen inte i början på året. kram