Fredagsfeeling med höstbukett o nya mama




Hej min vän!

Idag är det fredag och då är vi ledig från  förskolan.
Vädergudarna är med oss idag och bjuder på sol sol sol:)

Vi har varit ute på en liten promenad,Engla plockade sitt första höstlov.

Med oss hem köpte vi en underbar höstbukett och piffade till med egna höstlöv som vi plockat.

Nya mama damp ner i lådan igår men är fortfarande oöppen, Leila Lindholm pryder omslaget med sin lille Walter.ska ta mig tid att läsa den ikväll tänkte jag;)då sambon e hemma o barnen kanske sover el roar sig på annat vis.

Det där m fullmånen är det någon som tror på det?
Att man sover sämre då,det kan ju visserligen stämma efsom Nova o Engla sovit jättedåligt denna vecka.

Nu är det pannkakslunch med drottningsylt här hemma som står på schemat,jag e vrålhungrig o älskar pannkakor lika mkt som barnen gör:)

Björn skulle komma hem med en överraskning ef jobb hmmm nyfiken:)men jag vet att han stått i en kilometers kö utanför något varuhus någonstans i bromma redan vid 07.00 så jag återkommer senare vad han kom hem med:)
Erika

härlig höstbukett :-) sådant blir man glad av!

CiliaH

Fin bukett och härligt med nya mama, den njöt jag av igår :)



Kram

Therese

jag tror nog lite på fullmåne :) Vädret var galet bra idag och så varmt jag kunde inte ha på mig jackan, som var tunn. ang skötbädden så är det ju inte nån ide kanske om hon inte kan ligga still :) Hoppas ni får en mysig kväll! kramar

sandra

Vilken fin bukett! Spännande med överraskningen!

Britta bloggar

Spännande! Och vilken mysig dag ni verkar ha haft! Jag tror inte alls på det där med fullmånen egentligen, men kan tycka att det rä skönt att ha något att skylla på...

Erika

jatack, allt är toppen här! elwira är extra härlig fas just nu, gäller att passa på att njut innan trots dagar kommer tillbaka, eller inte dagar, men vissa timmar :-) kram