Go o Glad och 8 månader idag.



Nova blev 8 månader idag och till äran fick hon en liten 8 månaders present från oss:)

Allt går i rasande fart här hemma när det gäller Novas utveckling.
Hon är snabb som en vessla:)
Tar sig fram överallt så det gäller att ha många ögon.

Duktig på att äta ,även om det inte är några jätteportioner.

Nyfiken liten tjej som vill vara med hela tiden.

Älskar dig min finaste:)jag är så glad att just jag fick äran att bli din mor.
Tänk att en sån liten varelse som förstör mina nätter kan man älska så högt:)
Therese

Grattis till lilla Nova! Hoppas hon kommer äta mer mat snart, äter hon gröt? det brukar ju vara populärt. kramar till dig vi får hoppas på sömn i natt :)

sandra

Grattis till Nova, på söndag blir Edvin också lika gammal Ja Alvin är ledig på måndagar och fredagar :)

Linda

KAn lova att det blir en sån macka imorgon med efter springturen=)

Annika - Vildes mamma

Grattis till din fina lilla tjej!

Roligt att hon och Vilde är födda på samma dag :-) Det där med snabb som en vessla känner jag igen, som sagt man behöver många ögon, långa armar och snabba ben :D Men härligare än såhär med underbara ungar kan det väl knappast bli!

mamma mindy

Grattis till sötnosen...Ha en skön helg med familjen.kram kram

Erika

Grattis till lilltjejen!



Ludde blir 11 månader idag :-)



jag har en laban fleece overall, i 74/80 men ingen vindstopper i den storlekn