Jag ska Rymma hemmifrån

Idag är det en dag då jag helst vill lägga mig o dra något gammalt över mig.

Kan börja med att bokstaven R på datan är intryckt så jag får pressa ner knappen varje gång jag ska skriva något med R.

Engla fick låna datan för att se på svt play men helsikke ungen hade hällt ut sitt vattenglas  på daton o nyss var den svart grrr grrrr grrrrrr.

Nu får ingen låna min dator!

Har även sovit kass och det är bara JAG som ska kliva upp o amma om nätter o tidiga mornar,ja vi klev upp innan 6,de andra två sov till 8.

usch jag längtar hemifrån nu.
Vill göra något annat idag.







vintageretroprinsessa



Beställ en v'lbehövlig spa tid bara för dig själv med massa tid att njuta :)



skickar massa kramar

sandra

Hoppas du får rymma hemifrån snart och göra något roligt!

Britta

usch såna dagar är jobbiga! hoppas det känns bättre!

Erika

Hoppas du får komma iväg en stund för dig själv snart! kanske gå på masage eller ansiktsbehandling? funderar nämligen själv att "rymma iväg" på det inom kort ;-)



vi mammor måste unna oss mer sådant! kram!