Ledig fredag




Idag är det ledigt från dagis så vi softar o tar det bara lugnt,ingen stress inga måsten.
Myser framför tv:n  äter yoghurt o frukt.

Visserligen stressar vi Aldrig till dagis :)det behövs inte ännu då man är mammaledig med Nova.

Den här dagen tänker vi bara njuta och göra vad som faller in.



mysfaktor i soffan nu på morgonen.


Nylackade naglar är aldrig fel,fin färg från Isadora:)
Fick en sån fin kommentar från ett butiksbiträde i veckan,hon undrade hur jag han med att ha målade naglar med två småbarn;)ja allt går om man vill!!!




Älskling i Englas retrodress från H&M,Nova alltid på språng.
Erika

vilken läcker dress. ha en fin fredag

Erika

sv: jag har ju en av varje ju :P.. hihi en syster o en bror hihihi



KRAM

sandra

Fina kläder dom små har på sig! Måste också måla mina naglar, var alldeles för längesedan!

Sessan ☆

NAAW!! Vilket samman träffande ;D Så har vi båda tjejer födda -06 som jag förstå.



Härlig blogg föresten med vackra skatter.



Njut Fredagen

//Sessan

Britta bloggar

Åh vad härligt ni har det! Fin blogg förresten! Min dotter har samma vattenflaska, visst är den bra?

Veronica

Ursnygga naglar och supersöta tjejer!

Ha en skön helg!



Kram Veronica