Lördagen


Lördagsmyyyys....


Åkte till täby c med Engla o Alex o bästis.
Alex skulle handla en present till en kompis som skulle ha glitter och glamour party ikväll;)

Tjejerna fick strosa runt en halvtimme ensamma medans jag och Engla handlade en present till Alex i smyg hihi.
Thimmy kom även förbi o sa hej o köpte present till Alex som fyller på måndag;)Kul att få se lite av Thimmy oxå mamma saknar ju honom:)stor killen.
Han var dessutom sååå trevlig idag:)
vet ni vad ???Det första han sa var men mamma har du gått ner i vikt:)vaaaaaa neeeh men jo tackar.
Han fyller ju 20 år denna månad så vem vet kanske fjässkar han extra haha

Åh vad jag älskar honom min store pöjk,snart 20 år oxå!
Inte ofta man ser till honom längre,han bor ju inte hemma och han jobbar som en galning och börjar kl 04.00 varje morgon phju....

Snart dags att nanna kudden mina ögon e svullna av trötthet,sov inte ett skit i natt pga av att rullgardinen inte var riktigt nedragen sen väckte Nova o Engla mig i omgångar.
Men jag har en Alexandra som sitter här brevid o ser på tv:n just nu,kalaset hon var på hade väl gått sisådär konstigt föräldrarna var inte hemma?herregud vad som helst kunde ju inträffat men men det hade väl gått hyffsat bra:)Men inte skulle jag vilja lämna min nioåring ensam hemma o ha party med en massa kompisar sent på kvällen.De var ju inte ens hemma när Björn kom och hämta henne och då va klockan 21.00

Nu ska jag övetala fröken att det är sängdags :)


 
och nej det blev inge bubbel för min del,jag ville bara flasha med den snygga flaskan;)
Löparen och ljuslyktor kommer från åhléns.
Erika

Lät inte bra att föräldrarna inte var hemma. Bor Thimmy i sthlm eller?



Ha en fin söndag KRAM