Nattrond och utflyktsdag

Har lämnat Engla på dagis och det var riktigt härligt höstväder ute.
Solen skiner o värmer:)

Idag är det Englas första utflyktsdag på dagis,med sig hade hon sin lilla minikånken med smörgås med ost o korv och en persika, dricka blev det en jordgubbsfestis.

Hon är mer glad att få gå till dagis nu:)
Skönt när hon säger :När ska vi gå till dagis mamma :)
Men hon kommer alltid springandes till mig när jag ska hämta(Bara så ni vet:)

Nova har sovit lite mindre oroligt i natt och det tackar vi gudarna för,annars hade jag dött av sömnbrist el blivit hysteriskt irreterad.
Min sambo skulle jag kunnat nackat igår
Åker tidigt kommer hem alldeles för sent om kvällarna,undra när vi prata sist:)
jaja nog om det:)

SKa iväg på 8 månaders kontroll av Nova idag så skönt för jag ska just ta upp de där med sömn o amning nu vill jag sluta vara napp,det går hur bra som helst på dagarna men just natten är hemsk,Engla var likadan o hon tog nappen när hon blev ett år:)jippie ska jag börja med napp då till Nova?nä jag vet inte hur detta ska sluta men nån lösning måste vi komma på,har provat med gosedjur som barnläkaren rekomenderade sist men big no no.
flaskan slänger hon i väg ja hon har ett jäkla hummör den lille:)
Hon kommer bli värst av dem alla:)en riktig huligan kanske.



Nova väntar på sin gröt.

Alexandra hostade så hon spydde i natt ,mysigt värre.
När den ena somna då vaknar nästa,man går som en rond här hemma på nätterna.

Men hon e på skolan och tar skolfoto idag:)
hoppas hon inte hostar på fotografen bara haha kan bli en rolig bild då ;)