Söndagskväll



Helgen närmar sig sitt slut.

Alexandra har varit på modehelg i täby c med kompis :)

Jag och Engla gick på bio igår och såg på prinsessan lillifee,duktiga tjejen som satt tyst o stilla hela filmen;)
En hel påse med godisnappar åt hon upp ensam,inge popcorn denna gång.
Spännande att gå på bio första gången.
Vi passade på att gå på toa innan så det var avklarat men jag trodde vi skulle behöva gå mitt i filmen ,men det gick bra att hålla sig tills vi kom ut ur biografen;)

Nova fick lite pappatid ;)

Nu ska jag snabbläsa lite favoritbloggar sen blir det duschen som gäller.
erika

hihi ja jag vet, det är lite tidigt men å andra sidan sover vi nästan aldrig längre än till halv åtta, åtta här så man är ju ändå uppe ;-)

de hade nämligen satt in en extra grupp , därav den tidiga tiden, var så populärt med gruppen 2-3 år nämligen!



kram

Anna

Ja visst är det mysigt med första biobesöket!

Har också tänkt att ta med Isabella på den filmen. Var den bra och hur lång?



Kram kram