Tisdag



Solen strålar även denna dag:)
Skönt att det är så varmt igen.

Har gått en liten promenad till affären och Nova somnade gott i bärselen.
Sen satte jag mig o slappa i solen med en latte:)



Nova tycker om att gunga:)



Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Vad hon växer sötnosen! Blir alltmer lik sina syskon!

Therese

Jätte svårt att säga generellt vad som passar en treåring. Jag har tyg kvar i det gröna fordonstyget så att det räcker precis till en mössa i storlek 50. Storlek 50 är vad Mira har men då sitter det lite stort på henne. Det bästa är om du kan kika i någon mössa hon redan har för att se vilken storlek det är på den. Mät annars hennes huvudomfång. Går att göra mössan med fordon större om jag sätter en vit insida på den. Skulle det vara ok? Den blir alltså fodrad men med vitt istället för samma fordonstyg. Grodorna beställer jag hem. Räkna med att det tar två veckor innan du får dina mössor (plus dregglis:))

sandra

Roligt att han gillar att gunga, Edvin är för liten för en gunga fast en sådan som ni har kanske kan fungera..

Therese

Då fixar jag två mössor i st 50:)

Fröken Isakson

GUnga är helt klart favoritsysselsättningen här också. kram kram