Torsdag


Finaste tjejen på väg till dagis i morse:)


Imorse var jag på ett vansinnigt galet dåligt humör
Alex var för trött för att kliva upp,hostar om nätterna.
Engla somna för sent så hon var trött hon med,sen skulle hon välja sina kläder själv imorse så hon klättrade upp i sin garederob o föll baklänges ner på golvet o slog i huvudet aj aj det gjorde ont:(

Pappan åkte för sent till jobbet och nova sov längre än vanligt,själv klev jag upp innan 7 för att kunna få duscha ifred.
 Har ammat konstant denna natt igen phu...

Bvc tyckte jag kunde vänta med att bryta nattamningen pga 8 månadersfasen som är nu.
Men vi kom fram till att pappan kan amma istället :)
Haha nää det var bara ett förslag vi kom fram till:)det vore ju praktisk ef som hon bara snuttar o vill ha närhet.
Jag har nog världens bästa bvc sköterska hon tar sig alltid tid o är så himla bra.
Minsta lilla man oroar sig för tar hon på fullaste allvar o beställer läkartid.
Var lite orolig för Novas huvud för nån vecka sedan,tyckte hon hade som en bulle el buckla vid fontanellen men allt var ok:)Tänk att man oroar sig för nått hela tiden.

Jag hoppas på att Nova ska fortsätta att sova en stund till i sin vagn,för idag behöver jag bara lugn o ro o tysthet orkar inte ens ha på radion idag.


de här två små förgyller mina dagar precis som de tar upp all min tid:)


Snart blir den här busiga tjejen 3 år :)
Fröken M

OJ !! du har du det MYCKE jobbigare än mig !!

Viggo blir 5 månader på söndag och jag antar att hans sov vanor kommer ändra sig många gånger till framöver...

Hqa en toppen dag !!

Kram

Erika

gullungar! aj aj med englas huvud, men tur att dom små liven är tåliga.



kram

Catharina

Jag förstår om du är orolig. Inte blir det bättre när de blir större heller. Min Alex brakade av vägen med bilen i sommar och gjorde sej riktigt illa.Krossat bröstben skallskador, 2brutna revben, 2koter i ryggen åt skogen mm. Nu blir man orolig bara hon är lite förkyld.