Fredag



God eftermiddag fredag.

Här hemma käkas det glass i stora lass och sommar värmen håller i sig:)

Morgonen bjöd på rytmik och vi kom inrusandes o flämtandes tio minuter sent gaaaah....
Engla såg lite förvånad ut till en början o tyckte nog det mest var pinsamt haha vi satt i ring o sjöng kroppspråk.
Hoppade runt o gick lina på ett rep,men hon tinade tillslut :)
Efter rytmiken ,blev det korvgrillning med öppna förskolan,varje fredag är det korvgrillning och sångsamling.
Nova och Engla lekte o busade och åt grillad korv,sen slocknade bägge två i vagnen på väg hem.

Alexandra kom två i talangjakten på skolan ;)wiiiie en stolt mamma.
Hon och fyra tjejer dansade såklart:)
Ikväll blir det biokalas hos kompis.

Nu inväntar jag på att sambon snart ska sluta sitt arbete så vi kan åka till ikea,ska nämnligen köpa tre st ramar,jätteviktigt om ni frågar mig;)har beställt så fina tavlor från en blogg.
Två doptavlor och en tuffare till Alex.

Imorgon kommer Thimmy min stora son ;)sen vet i tusan om det blir så många mer helger han ska övernatta hos sin underbara mamma;)för nu tusan har min pöjk snart köpt sig en egen lägenhet i sthlm minsann.
kanske med tur så blir det av nästa helg.
Min älskade stora son jobbar o sliter o spar pengar som aldrig förr.

Åter till glasstorkning de e mitt glammig yrke för tillfället:)
♥ Erika - Mamma till två små ♥

vad härligt med EGEN potatis :-)



önskar dig en riktigt skön helg! kram

Therese

Men vad kul med talangjakten att det gick så bra förstår att du är stolt. Hoppas du gillar vinet jag gillar det för att det smakar gott och är lättdrucket utan eftersmak. Det ska vara Ecologica Berlina det finns andra ecologica men de är inte lika goda. Ha en härlig dag och kväll med gästerna! kram

Fröken Isakson

Hoppas ni har en toppenhelg. kramar

Veronica

Ville bara önska er en trevlig valborg!



Kram kram!

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Vad roligt med en 2 plats i tallangjakt!!



Önskar en fin start på majmånad!

Kramar