Mitt i veckan


Många tänder vare här :)

Imorse när vi klev upp var det ingen sol och dessutom hade det regnat lite grann.
Men kvaft var det ute och solen kom lagom till förmiddagen:)

Vi tog oss ett besök till båtparken här i kyrkbyn.
Barnen lekte och ville aldrig gå hem,jag tjata o jag tjata men hallå e det lekparkshäng så e det.
Dessutom var det mkt barn där,många har påskledigt.


våran fina tjej :) den fina tröjan med blommor är från pop.

Har plockat vitsippor och tussilago med Engla på vägen hem.
Nova somnade tidigt kväll eftersom hon sov inget alls på hela dagen,fortfarande förkyld.
Att det aldrig ger med sig,både Nova och Engla har varit förkylda länge nu.
Men pigga och glada barn har jag allt:)

Imorgon kommer min stora tjej hem,skönt att få hem henne igen!
Hon har gjort en hel del denna vecka på skolan i sveg hos sin pappa,ett nytt fårskinn och tofflor till Nova,halsband i smide,och en överaskning till mamman:)



Min pussgroda:) Engla har blivit så stor fort,idag hade hon granntjejerna inne igen och hon ser så rolig ut när de leker,min lilla stora tjej.
vintageRetroPrinsessa

vAD kl för Alex att vara med pappa och pyssla lite :)



Ha det finast .



GLAD PÅSK PÅ ER FINA NI

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Åh tack så mycket, desamma får jag säga för det var fina bilder på er med. :-)



Trevlig påsk!!

lolla

hihi..

vilket härligt smile med alla fina tänderna!!!

Önskar hela din familj en trevlig skön påsk

kram lolla