Onsdagen


Min coola ettåring här hemma!

Mitt i veckan och snart så har vi påsklov.

Dagen har gått i snuskig snabb fart,liten har sovit 20 min och det är allt.
Jag har bytt sängkläder och bakat dumlemuffins och hängt en tvätt det är allt man hunnit med idag.
Man kan ju inte kräva att man ska hinna allt när man e mammaledig eler hur?nån måtta får det va:)

Hämtade hem en trött Engla på dagis,somnade i vagnen när vi gick till skogen för att plocka hem lite påskris.
Nu är det påskpyntat i hemmet.

Alexandra har kompis här och det spelas wiiiii kan jag lova för det skriiiks som aldrig förr!

Lite småförkylt här hemma annars är der rätt så bra.


Kvällen får bjuda på städning det är enklare när man är två,nån måste ju roa de små liven.
Det värsta är bara att jag har blivit så fasligt kvällstrött.
Men å andra sidan så har vi blivit väckta hundraelva gånger flera nätter i streck.


Fasikens ge mig sinnesro säger mamman.
♥ Erika - Mamma till två små ♥

sötnosen! så lik engla :-)

Carolines hemligheter

Vilken härlig bild! Jag tycker att det låter som att du hinner med en hel del som mammaledig, både baka och pynta hemmet och lite annat :-)



Hoppas att ni har en skön torsdag, kram!

Carolines hemligheter

Bygger de ut Täby centrum eller renoverar de "bara"? Vi flyttar till Vallentuna om lite mer än en månad så då blir ju Täby närmast :-) Bor ni också i närheten?