Plantagen och lägenhetsvisning




Sköna söndag.
Den fina chokladasken fick vi av Jonas och Aseel som var här på grillafton med barn o bonusbarn igår:)

Söndagen bjuder på sol och Engla är ute och leker med granntjejen som är ett år äldre:)
Alex väntar på att hennes pappa ska komma och hämta henne,de ska till sveg och vara där under påsklovsveckan på hans skola.

Gårdagen blev det besök på plantagen och toys R us.
Sandlåda till de små blev det:)
Ska även plantera lite buskar ,thuja blir det ,så fint då det är grönt året om.


Nova igår på plantagen;) måste testa traktorn.


Testar motorcykel på toys ;) måste ju vara lik pappa som har mc :)

På eftermiddagen blir det en roadtripp till Nacka,björn ska följa Thimmy på lägenhetsvisning;)spännande jag och barnen tar en promenad till nacka forum medans:)alltid kul med nya gallerior.
Hoppas lgh är fin och inte går upp för mkt i pris.


carola

Tack snälla för komplimangen..var lite mycket smink så jag såg gammal ut:)



Plantagen måste jag ta mig till också, fixa det lilla som ska fixas här hemma.

Tänker bo i min husvagn så jag fixar inte mycket här:)



kramisar

Therese

Alltid kul i leksaksaffären, blev sugen på en tur dit igen med Viggo få se när orken kommer tillbaka. Tack för alla fina kommentarer! Skona finns på heppo.se Hoppas ni får en mysig kväll! kramar