Sent inlägg


Min lilla minitweenies <3

Alexandra blev ledsen när hon skulle iväg med sin papi till sveg:(
Kändes inge skoj att hon grät och inte visste vad hon ville,men hon kom iväg min tjej.
Dessutom hade de en död grävling i bakluckan så de måste ha luktat skunk hela vägen lååång haha.
Fråga mig inte varför den skulle tas med  i bilen??
Men Alex ska till en skola som hennes pappa går på,de garvar skinn o vet i tusan jajja det blir nog bra!
kanske grävlingen blir en snygg väska el vad vet jag;)

Björn och Thimmy var i saltsjö-boo och kollade på en fin liten bostadsrätt,blir inte den så vi får söka vidare finns gott om lägenheter att köpa.

Jag blev kvar i nacka forum men de små blev livliga så det var bara att ge upp och sätta sig o ta en glass:)
Att shoppa med två vildingar på 1 och 3 år ensam är inte att rekomendera,men ibland måste man.




våran Engla har blivit så stor nu,särskildt under helgen då hon lekt med granntjejen:)de har med hjälp av oss vuxna såklart knackat på hos varandra och lekt ute i sandlådan.
En så länge vill vi inte släppa ut Engla utanför vårat staket ensam:)
Grannflickan är ett år äldre och har väl precis fått röra på sig lite mer:)
Roligt med kompisar och bra när det är nära.

Nu skriiiiker sängen efter mig!
vintageRetroPrinsessa

Stackars Alex.

Hoppas att det gick bra med resan och att det inte dofta allt för vidrigt i bilen :)

Hoppas att hon ska f ett bra lov :)



kram

Anna

Nej det är verkligen ingen hit att shoppa med 2 vildingar, men ibland som sagt måste man ju.

Skönt att höra att ni inte heller vill släppa er 3 åring lös. Barnen här i området verkar få gå lite hur som helst och jag får nästan lite panik för jag vill inte göra det med Isabella. tycker att hon ska bli lite större först.



Kram kram