Torsdag


En trött Engla ikväll.

Idag har jag och Nova haft lunchgäster på besök,ingen mindre än Camilla med son dök upp.
Jättetrevligt att få sitta och surra lite;)
Till lunch hade jag gjort en skink och ost paj utan pajdeg:)
sedan blev det kladdkaka och kaffe på det.

När vi tyckte att de små behövde vila lite så tog vi oss en promenix i solvädret,riktigt varmt och skönt.
Helgen ska fortsätta att bjussa på sol och värme.

Har gjort klart Alexandras självutvärdering nu,det var den enda läxa de fick denna vecka men tid tog det,men nu är det klart och läxan är mailad fröken:)

Har en liten förkyld Nova som vaknar lite titt som tätt här hemma så det blir nog en natt till utan sömn för oss.

Dags för mig att bädda ner mig i sängen oxå men först ska jag pussa på de tre skatterna som sover:)



Systrarna bus<3


Spännande på bolibompa :)