Bildregn från junibacken


Engla och Nova i knät på mamma mu :)

Igår besökte vi junibacken,vi hängde på låset och var där en kvart innan öppning.
Liten kö framför oss:)alltid mkt barn på junibacken.

Engla och Nova stormtrivdes :)
Blir ett besök snart igen,tror vi köper årskort :)


Engla kör ångvält


Nova säljer varm glass :)


Kom o köp kooooorv :)


Bild från sagotåget.




Engla på lilla gubben :)


Engla i pippi huset.


Pippiföreställning att en treåring satt blixstilla är väl ingen konst men att en ettåring satt still under hela föreställningen brukar inte tillhöra vanligheten,alltså var det bra ;)


Engla hade roligt :)


Nästa förställning var musikbussen:)






Ett häftigt träd med färglada bollar.

Det var allt från oss och junibacken för denna gång!
lolla

hejsan

vilka härliga bilder,mamma Mu var ju hur cool som helst.

Jag har aldrig varit på junibacken

kram på er lolla

Petra

Oj oj oj vad underbart det såg ut där. Varje barns dröm ju!! Kram

Erika

ser jättemysigt ut!



kram o glad påsk!

Veronica

Åh, vad mysigt med Junibacken! Älskar det stället!



Ha nu en superhärlig påsk!

Elin

Det ser ut att ha varit jättehärligt, vilka fina bilder! Jag längtar tills alva blir lite större och vi också kan börja besöka lite roliga ställen för barn, speciellt djurparker tror jag kommer bli populärt :) Kram

Lisa

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).