Torsdag



Påskbuketten jag fick av syster yster när de var här på middag i söndags.
Dags att plocka bort påsken ser att jag har fjädrar o tuppar o påskris framme fortfarande:)

Kanonväder ute :)passade på att lägga mig ute en stund i solen medans liten tog sin siesta :)
Skönt att ta sig en tupplur i solen:)

Alexandra skulle följa med kompis och hennes mamma till täby c efter skolan,chinos är det som gäller nu och jag hoppas att hon ska finna sig ett par som passar.
Jag vill oxå ha ett par:)

Har nu äntligen sett till att jag fått blogglovín under mina länkar,så nu e det bara att premunera på min blogg om du nu vill det!

Nu har jag en gnällapa här som kräver min uppmärksamhet :)

på återseende





Therese

Visst är det dags att plocka bort påsken, mitt påskris kanske får åka ut ikväll. Jag har just provat ett nytt parasoll som vi köpte i måndags, härligt nu kan vi både ha skugga och sol på uteplatsen känns lyxigt. Ska du börja jobba snart? kram från mig