En regnig dag på Kaknästornet


Syskonen på hög höjd hela 155 meter högt.

Morgonen började med sol.
Efter lunchtid såg vädret mer ostadigt ut,precis då vi satt i bilen mot djurgården kom regnet.

Vi lekte att vi var turister nämligen, hehe vi besökte kaknästornet som ligger på Gärdet.
Jag har inte varit där på hundra år och sist var väl med skolan vad jag kan minnas.


Barnen var fikasugna ;)


Att trycka på våning 30 var lite coolt tyckte Engla :)


Äntligen fick jag min son på bild;)finaste finaste.




Stor kille och liten lillesyster:) skiljer bara 17 år mellan dem:)


Bra utsikt var det ialla fall.


Ända där uppe var vi säger Engla med klubban i mun:)

När vi satte oss i bilen för att köra Thimmy till pendeln började det åska rejält.
Sen var det bilköer hem genom stan,precis som vilken dag som helst i sthlm.

Roligt hade vi i alla fall:)
Carolines hemligheter

Att turista i sin egen stad är underskattat tycker jag, det är ju supermysigt att leka besökare för en dag eller två och Kaknästornet är ju en verklig turistattraktion :-)



Hoppas att ni får en skön torsdag också och hoppas att solen kikar fram snart, igår var det väldigt tacksamt med allt regn (vår gräsmatta börjar redan anta en mer grön nyans än den gulbruna som den haft under sommaren, haha) men nu vill man ju ha sooool igen :-D



KRAMAR

Carolines hemligheter

PS. Vad roligt att sonen ville visa upp sig på bloggen :-) DS.

Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest säga Hej :)

Therese

Vad härligt att leka turister det blir ju roligare då :) Vad hittar ni på idag? Nu är jag uppe på nya bloggen. stor kram