Sista Augusti


Alexandra den finaste :)


Vilket härligt väder vi haft under förmiddagen.
Startade morgonen med en PW med Nova i vagnen efter vi lämnat av storesyster på förskolan.
Hade bulsat på mig för mkt kläder så jag fick slänga av mig jackan.
Sen kom åskan och regnet som smattrade på rutorna här hemma efter lunchtid,tur vi var hemma då;)

Alexandra hade skolfotografering i dag,gissa om jag hade en tjej som stod och lockade håret i badrummet imorse.
En vit fin klänning hade hon på sig som hon och kompisen var och shoppade igår.

Nova är feberfri men lite förkyld som vi andra i fam.

Ikväll får det bli en tidig middag,hoppas på barn som ska somna tidigare om kvällarna.
Just nu är det helt omöjligt att få sitta en stund själv innan man själv går och lägger sig.
Känns som allt bara går i ett.
Man städar o städar men till vilken nytta,det rivs ner lika fort och sånt gör mig stressad.


Hoppas att pappan i huset kommer hem i rimlig tid oxå,jobbat sent hela veckan känns det som.
Alltid skönt att vara två föräldrar:)


Gårdagens 10- åring,hrmmm snart 11.