Husförsäljning

Fann ett väldigt fint hus till salu.
Har du trettonochenhalvmille över så slå till:)




Inget fel på det köket.


sällskapsrum


Stort sovrum


Har alltid velat ha ett sminkrum:)så fint med soffhörnan i fönstret.


Dressingroom med Gucci tapet,vems dröm är inte det liksom:)

Kanske ni börjar ana vem som ska sälja sitt gigantiska fina hus som ligger ute på Lidingö?


Tonårsrum.

Där skulle min äldsta dotter trivas:)

Hursomhelst är huset fint och STORT hur mkt jag än har tjatat på min sambo ikväll så blir huset inte vårt:)
Kan säga att ett hus i den prisklassen kommer aldrig bli vårt men man ska aldrig säga aldrig:)

Nu undrar ni säkert vems huset är
Om ni inte visste det så är det självaste finaste artisten Pernilla Wahlgren som ska sälja sitt hus.
hmmm måste kännas vemodigt efter alla dessa år att lämna ett sådant fint hus.

Vart ska hon ta vägen nu tro?

Bilderna fann jag på hemnets hemsida av en ren slump!





Erika

tjusigt värre! älskar sovalkoven

Therese

Det tar jag direkt! Har du länken till objektet? kram