Lunchgäster


Lite kvällsmyyys :)

Har haft Jeanette och Jimmy med sina två småtjejer på besök idag.
Blev en lunch med grillad kycklingfile´och sallad.

Kul att få träffas lite igen efter ett heeelt långt år.
Passade på att ge bort en massa leksaker och babyprylar som låg o dammade i garaget;)

Annars har dagen bjudit på både sol o regn o blåst.
Saknar lite av värmen kan jag tillägga.
Jag mår bäst när solen skiner och temperaturen visar en 25-30 grader värme.

Nu ska jag se till att hjälpa min Alex att packa inför morgondagens bestyr
Hon ska tåga upp till norrland till hennes pappa som står och väntar på henne på centralstation i sundsvall.
Känns lite i mammahjärtat att hon ska resa,men hon har rätt till sin pappa oxå hur tungt det än känns.





Maria

Förstår att det känns tungt att dottern ska åka...hur länge blir hon i Sundsvall?

Idag har verkligen vädret varit knepigt. Ena stunden sommar, nästa stund höst & hur blåsigt som helst. Åskan har också hunnit göra ett besök.



Kram Kram

Carolines hemligheter

Hoppas att din dotter får en bra resa och fina dagar med sin pappa och att ni innan du vet ordet av är tillsammans igen!



Ja, idag har vädret varit minst sagt oberäkneligt... Jag håller också tummarna för 25 grader imorgon, tror du att vädergudarna är på vår sida ;-)



KRAM

Erika

mmm vad GOTT!

Angelica

Vad gott med ost kex ! Jag min sambo är mycket förtjusta i det och gärna med ett glas vin!! Ha en fin kväll hoppas att din dotter får det bra snart e hon hemma igen kram!

tindra

gott gott