Vänner från förr



Häromdagen så hade vi som sagt finbesök här hemma i täby.
Jeanette med family kom och intog en sen lunch med oss.
Så roligt att få träffas igen efter ett helt år,under vintern hade vi några dejter som blev inställda pga av sjukdommar från mina små o oss själva.
Dessutom blev hon mamma för andra gången till en liten söt Alice.


Nova mumsar i sig lite av lunchen.


Jeanette med sitt 7 månaders mirakel till dotter.

Så mysigt med bebisgos:)

Perfekt att de kom förbi för vi hade halva garaget fullt med babyprylar som gåstolar till babysitters.


Engla och Nellie lekte för fullt både inne och ute.




Har man blivit så här stor så måste man få sitta i egen tv-fötölj!

Hoppas på en återträff så snart familjen rullar ut på vägarna mot sthlm igen:)

Therese

Vilket härligt besök! Hoppas ni får en fin dag nu ska jag iväg och träna. kram

Nathalia

Hejsan Petra vännen!

Kul att se att J mår så bra efter allt. Hon vergligen strålade på kortet tycker jag. Så fin Alic är ler.



Jag hoppas att det gick bra för Alex med tågresan och att hon får trevligt med sin pappa. Hm lilla vännen att hon packar ner rena sängkläder det ska faktis pappa stå för tycker jag.. Hoppaas du får en fin regning kväll.