Bland regn o lyxiga hus


På denna gata finns det  många lyxiga hus,så otroligt stooora o fina.Älskar det vita huset :)


Ett sent fredagshej från mig i sängen.

Sambon sitter uppe o ser på någon trist film,vi har inte samma filmsmak tyvärr.
Nova sover lite oroligt så det är lika bra jag kröp ner brevid henne.

Vilket skitväder vi haft i sthlm idag,regn regn regn.

Alexandra skulle bjuda klassen på fika idag och fikat glömdes kvar hemma hos mig:)
Nej jag åt inte upp det.
Men så fort vi kom utanför ytterdörren började regnet falla,jaja bara att trotsa regn o rusk o knata iväg till kyrkskolan som Alex går i för att överlämna fikat:)

Det var ju visserligen bra för då tog Nova sin powernap i barnvagnen,ska dra ner på sovtid nu tro jag dessutom.
Har en kvällspigg o morgonpigg tjej.Hon får gärna vara kvällstrött för oss :)


Engla bus och skolan i bakgrunden.


Nu blir det inte roligare än så här ett glas vatten o en penicillintablett och godnatt på det.