Bland snögubbar och streptokocker


Vi lyckades med en snögubbe allt ;)


Hej tisdagen.

Jag började morgonen med att besöka husläkarmott med Engla.
Japp då var det streptokocker i hennes hals oxå,inte konstigt hon mått som hon gjort,feber som kommit och gått.
Men en penicillin-kur till henne med på 10 dar.Dock inte samma som mig och Alex eftersom vi vi inte vet om Engla är allergisk mot peniccillinet hon fick för två veckor sedan.
Själv har jag virus min hals är tokröd o gör ont,elaka dagisbaciller där.
Min penicillin tar bara bort streptokockern men jag känner mig inte frisk då jag bär på virus.



Två av mina hjärtan,nu blir vi hemma till nästa år :)


Massor av kärlek får man från de små sötnosarna.


Englis o mammis idag.

Imorgon är det julavslutning på skolan för min stora tjej,tyvärr kan vi inte vara med.
Kvällen  hoppas jag på att kunna åka iväg och köpa lite klappar då min käre sambo kommer hem efter jobb.

Nathalie - mamma till Nova&Nelly♥

Va har ni så mycket snö??

För att svara på din fråga så bor vi nära Kolmården, tar bara 20 min dit med bil.

Sandra

Gud hoppas ni blir friska till jul! Håller mina tummar. Vi har klarat oss bra denna höst/vinter än så länge så "ta i trä"..



Hoppas ni får en bra jul!Kram

Erika

krya på er!