Hon har fått pippi



Hallå i stugorna där.

Blev ett besök till Bromma Blocks,men ingen jacka som passade herrn ;)
Passade på att luncha på Wayne´s coffe barnen fick plättar och vi vuxna tog varm macka med mozzarella o pesto och en nyttig latte på de ;)

Alex hade det supermysigt i stan med sin kompis.
De lunchade på hötorgshallen och kompisens snälla moster bjöd på maten:)
Lite shopping blev det oxå.

Nu har det halsonda vänt på sig lite till vänstra sidan av halsen,ja ombyte förnöjer.Varför ha ont två veckor på den högra liksom ?
Dessutom har jag fått äran att se ut som en pundare haha blodsprängda ögon,knappt så jag ser vad jag skriver:)
Känns underbart. speciellt när jag använder kontaktlinser dagligen :=)
Har inga brillor för de är sönderböjda sedan lång tid tillbaks hmmm kanske dags att skaffa nya.
Men jag ser hemsk ut i glasögon.Men ett nödvändigt ont när man ser ut som mig ikväll.




En som är nöjd över julens klappar är denna Engla,visserligen är pippihuset lillsyrrans:)
Den fina pippitröjan fick hon av moster i julklapp som besökt de stora varuhuset i gekås.
Där kan man tydligen fynda:)
Har inte varit där själv ännu men får väl passa på till sommaren.

Nu ska jag ta och värma på lite mer glögg åt mig och hoppas på att de halsonda ska ge med sig.
Det är min medicin de:)

Vad händer hos er ikväll?

isabell

sv; hej !

själva märket heter midbec,du kan söka på det så kommer hemsidan upp! :)

kram!

Angelica

Hej

Vad söt hon är er lilla tjej. Livia har också ett sådant hus så gulligt och Pippi äe en favorit men det är mycket prinsessor som NSövit och annat nu. Livia fick en snövitklänning med peruk av tomten, så vi har en liten egen snövit nu.....Ja Ullared är kul men åk INTE dit då alla har semester rena kaosen,hyr isåfall en stuga där så ni kan vara där två daar. Vi ska dit i mars mitt i veckan lite lugnare då. Ha en bra dag krya på er kram

Michan

Mina killar fick ett pippi hus förra julen och det var en succé här också :)