Snön har kommit




Hejsan hoppsan i stugan!

Snön har kommit :) äntligen lite snö men det är nog mer slask på gatan än snö.

Nästa vecka är det luciatider och jag har inte ens sett efter om Engla har ngt lucianattlinne.
Även Nova måste ju ha ngt kanske det blir en tomtemor eller pepparkaksgumma:)
Tur Alex har kläder för hon ska gå luciatåg redan på måndag.
Får be pappan i huset gå på jakt i helgen för här ligger vi fortfarande sjuka.
Nova fick feber i går kväll men peppar peppar är den borta nu.
Jag börjar få ondare i örat och känner mig inte bättre.
Förbannat less nu.

Får väl korka upp blossa glöggen snart ;)

Tänker ialla fall försöka att vila medans Nova tar igen sig.
Sen hoppas vi på att bästa pappan kommer hem i rimlig tid denna fredag för annars annars vet  i tusans.


Cissi

Åh, vad avis jag blir. Har ni snö?



Vill jag också ha, jag vill ut och åka pulka, göra snölyktor och snögubbar.



Hoppas att du kryar på dig snart.

Kram