Choklad




Hade en inbokat frisörtid i fredags hos Chistopher i stinsen.
Nu hade jag bestämt mig och det fick blir mörkt :)
Bort med slitna trista toppar och ut med den gamla trista utväxt till ljusa slingor.

Jag blev supernöjd men är fortfarande ovan att se mig i spegeln.
Ha ha en till som höll på att skita knäck var lilla sötis Nova,jag skrämde henne inte liiite.
Men nu känner hon igen sin mamma igen <3




Inte de bästa bilderna på håret men tyvärr har jag inte hunnit tagit fler o bättre:)
Therese

Fin du blev!! Kul med förändring och man känner sig nöjd. Nu är vinnaren i klocktävlingen presenterad kanske var det du?, tack för att du tävlade denna gång. Hoppas dagen blir fin! kram

Veronica

Du blev ju superfin!!!

Ha det gott!

JennieAnn

Snygg du är :) En riktig toppensnäcka KrAm

vintageRetroPrinsessa

Men hur snyggt var det inte då ?

Hel fräscht :)

Erika

du blev jätte fin i håret!



kram

Anna

Jättesnyggt!! Du passar verkligen i brunt.



Kram kram

Therese

Åhh va fint! Du passar ju jätte bra i brunt också.



Jag bytte glasögon häromdagen och Mira märkte det direkt hon vaknade och såg mej. Läskigt vilken koll de har på detaljer ibland. Fast ditt hår går ju inte att missa direkt. Tur att hon accepterat sin mamma igen:)



Väskan kostar 200 kr. Går självklart att få med svart axelband också. Fast... jag måste kolla så att jag har kvar av det röda blommiga tyget först innan jag lovar något. Stjärntyget finns iaf. Kan du tänka dej enfärgat på ena sidan annars?

Rosahjärtan- Mamma till Två Guldklimpar

Verkligen superfint!