Jag är en buzzador,bli det du med.

Jag är en buzzador sedan en tid tillbaka.
I höstas fick jag äran att passa på att få testa pampers active fit blöjan till min Nova.
Nu har jag även fått äran att testa hudvårdserien cliniderm som säljs på apoteket,jag hade även en utlottning här på bloggen om ett litet kit:)

Nu söker buzzador dig som är förälder att delta i olika kampanjer så känner du att du vill veta mer och bli en buzzador så ska du klicka in på länken här

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=prinsessmamma

Anna

Nu är jag också en buzzador ;)



Kram kram

Therese

Haha. Va roligt att du gillade väskan och att den verkade gilla dej;) Vill du köpa just det exemplaret eller en liknande? Hmm...sen var det ju det här med priset. Måste räkna lite på det.



Tack för komplimangen om mitt hår. Kanske även jag vänjer mej vid det snart. Kram

♥ Erika - Mamma till två små ♥

jag har mailkontakt med några men ingen som är hundra än så jag har bara sgt att det är först till kvar som gäller på sänghimmeln



kram!