Lördag


Dra på trisse,nu jädrans har jag hinkat i mig denna lilla söta och goda champagne,e det lördag så e de.

Inte ofta jag dricker alkohol,händer typ aldrig men ikväll blev jag sugen på en liten flarra:)
Kan varmt rekomendera den  för er som är intresserade:)Lagom mängd så här till melodifestivalkvällen.

Ätit gott har vi oxå gjort ,kärleken tillagade lammstek provencal kryddblandning av sitt ursprung från provence.
Farligt att ha en sambo som lagar så god mat,jag kommer bli smällfet snart:(



Detta har vi svullat framför melodifestival,honungsmelon innlindad i parmaskinka,inte fy skam de heller.

Melodifestivalen är som den är:)
Men kan tycka att det var bättre denna lördag mot förra helgens.
Programledarna skötte sig snyggt:)Marie e ju så snygg:)
Musiken då?nja vet i tusan men Loreen var på min favvolista ikväll.
Alltid kul att kommentera kläder och frisyrer.

Nu sover två av mina tjejer,Alex ska sova hemma hos Filippa ikväll:)
Storebror Thimmy har beslagtagit hennes rum för kvällen.

Hoppas ni har en mysig lördagskväll.
Mia

Gottgott det där såg ut! :-)

Anna

Mums! Här blev det lite champagne i fredags fast av en annan sort. Duménil, kan också rekommenderas. Det är bra med dessa små halvflaskor för att få unna sig lite bubbel en kväll då och då. Kan lätt bli lite mycket med en stor flaska för en mamma som du och jag som inte dricker så ofta :)



Kram kram