Man hinner inte allt man vill göra

Kidsen har somnat precis och ikväll tog det sin lilla tid:)
Engla och Nova fick somna tillsammans i min säng.
Alex e duktig hon läser el ser på tv:n innan hon somnar,tycker så synd om henne,på em hade de uteaktiviteter på hennes skola och det var inge vidare väder att ta sig dit gåendes med de små och Engla smittas ju fortfarande efter sin kräksjuka så Alex stannade kvar själv på skolan och åkte skridskor.
Ibland räcker man inte till,hur mkt man än vill:(

Riktigt busväder idag ,men vi startade med en promenad innan riktiga snövädret kom igång!
Skönt att få komma ut efter en innedag igår.

Nu är det tyst i huset och mina ögonlock är tunga,hade tänkt fixa en massa när kidsen somnat men får ta det en bättre dag.Tror det blir en tidig kväll för min del.



Känner mg som Engla gjorde häromdagen TRÖTT!!!!!!


Var tvungen att ta fram kameran då lillsessan somnade på hallgolvet sittandes:)

carola

åh vilka härliga bilder:)

Har liknande på min son.



förstår jag dig rätt att du har 4 barn?

det har jag också isåfall, född 91, 2 04 och en 09..

Trevlig helg

Angelica

Hej Petra! Nu har jag hittat tillbaka till din blogg och ska hålla mig uppdaterad hädanefter :) Roligt att läsa hur ni har det. Tjejerna har ju blivit så stora och lika! Hoppas allt är bra annars.



Kram/ Angelica.

♥ Erika - Mamma till två små ♥

nämen lillan så söt :-)finn sju barn som somnar vid maten också har jag hört :-) våra barn har dokc aldrig somnat sådär i tid o otid men det kommer väl en dag ;-) kraam!