Monday


Engla testar sin nya snowracer :)

Imorse tog vi oss till dagis,Engla var inte laddad att gå till dagis men det blir väl så när man varit ledig ett tag.
Men snart kommer hon in i rutinerna igen.

En som inte vill åka vagn längre är denna lilla dam.


Måste ju få upptäcka snön :)


Våran duktiga tjej som tycker det är jätteroligt att vara ute och gå.


Full fart på min äldsta sessa i backen.

Nu är läxor avklarade och de tre små sover,Novas mage är lite orolig och jag hoppas o ber på mina bara knän att det inte är ngn magsjuka på gång.Men blöjbyterna är inte skojiga om man säger så:(
Men det var inte längesedan vi hade magsjukan så vi får hoppas på det bästa.

Nu ska jag sminka av mig o hoppa i säng och drömma sött:)
♥ Erika - Mamma till två små ♥

kul med snowracer :-) ääälskade det som lten! kraam