sköna söndag



Helgen har gått i rasande fart som vanligt.
Men en skön och lugn helg:)

Tog oss till pulkabacken igår så barnen fick busa av sig,Nova premiärgick i sina nya vinterkängor och det gick hur bra som helst,min duktiga lillsessa.

På em åkte jag och min stora Thimmy till kista gallerian och sollentuna c själva,mysigt den lilla stund vi får tillsammans,önska vi kunde ses lite mer oftare,min lillbäbis e stor nu.
Stor som söker lgh.Men bor för tillfället kvar hos moster med fam.Nära till jobb blir det.

Imorgon blir det dagis igen för Englisen,det var läääängesedan hon var där nu,fick ett litet lov efter förkylningen;)vi är lite segstartade på mornarna,knappt man orkar ta sig upp när larmet på mobilen ringer.
Engla o Nova hade sina vaken nätter förra veckan och jag var mer eller mindre halvdö när jag skulle upp för att väcka Alex,skickade ett sms till henne att hon skulle kliva upp :)När hon väl var uppe var det enklare att ta sig upp:)

Nu åter till lite kvällsfix innan jag ska nanna kudden.
Anna

Ja helgen har verkligen en tendens att rusa förbi.

Mysigt med liten egentid med sonen.

Hoppas ni får en fin vecka!



Kram kram