Tisdagstofflorna är på



God förmiddag.

Här går vi runt i morgonrock och tofflor :)
12 minus och solen skiner.

Ska snart hoppa in i duschen med sällskap av de två små,orkade aldrig duscha igår kväll ,brukar duscha på kvällar så jag får vara ifred i badrummet.

Ska ta mig an att boka frisörtid tills fred-lörd nu är mitt hår så risigt o fult att jag inte kan visa mig utan mössan på.Kanske blir det en toning oxå:)till det mörkare.

Efter skolan åker Alex roslagsbanan till dansen och jag hoppas på att det inte krånglar med tågtider så det är förseningar.

Tänkte oxå försöka ta mig härifrån en kväll för att besöka en kompis som ligger på AS på neontalavd med sin dotter,har skjutit på det då vi haft förkylningar o magsjukor,så bäst att passa på nu när alla är friska.

Nu ännu mer kaffe ,så man vaknar till helt,har sovit kass i natt med två små som vaknar sammanlagt en 7-8 ggr per natt.Mitt humör är inte på topp idag heller men det är väl bara att bita ihop.

Frisk luft brukar alltid hjälpa:)
Veronica

Hoppas att kaffet och friska luften hjälpte dig!

Det blir säkert en bättre dag imorgon!

Kraaam!