Tisdag



Idag har vi varit i täby c och shoppat lite och ätit lunch.
Engla blev ledig i går och idag,men imorgon blir det dagis igen.

Letade skor till Nova,men har inte bestämt mig riktig ännu vilka det blir.Tycker det är svårt då hon inte är ute och går varje dag,blir mest sittandes i vagnen,synd att vincent inte finns kvar i täby c.
Men det lutar åt rådis stöveln som finns på din sko.Vintern håller väl i sig ett litet tag till även om det känns som vår i luften:)Vill helst ha ett par kängor med snörning men det är inte det lättaste att hitta.

Engla ficK en ny vårjacka från H&M.

Köpte lite pyssel på panduro hobby,Engla älskar att göra pärlplattor och halsband.



Engla spexar med lite grädde runt nosen o ansiktet :)

Tycker Engla blivit så stor nu,duktiga tjejen.
Hon går snällt brevid vagnen till bussen och kliver på/av själv.
Vill även sitta på eget säte medans jag sitter med vagnen.
Hon strosar på lugnt medans vi går i affärerna,visst hade det varit skönt att ha med syskonvagnen men det är inte att rekomendera i affärer.
Det funkar bra att hon går.


Den här tjejen däremot är det full språng på.
stora steg går vi:)

Henne får man jaga om man släpper ner henne på golven.


Min goding :)


Nää nu blir det inte mkt mer än så här.
Är så ruskigt trött idag,nu skriker sängen efter mig.
God natt säger jag.

Therese

Åhh vilka fina kläder nova har på sig. Vart är klänningen och bodyn köpta? Stor hon blir tjejen. När de börjar gå blir de plötsligt flera månader äldre på ett nafs:)



Visst var det du som efterfrågade tygväska? Nu har jag sytt en modell som finns bild på bloggen. Kika in om du är nyfiken.



Hoppas ni får en mysig dag. Jag blev shoppingsugen av ditt inlägg:)

vintageRetroPrinsessa

Låter som ni hade en kanon dag i går :)

Hoppas att dagen i dag blir lika bra :)



ha det finast kram