Svinkallt men härligt


Lite alla hjärtans dag fika :)

Hade en helvetetsmorgon utan dess like:(
Jädrans så arg jag var.
Allt gick på tok.
Dagis /skola tandläkarbesök blev inställt,tänker inte gå in på några smaskiga detaljer men det var sååå irreterande.

Inte alltid lätt att vara mamma alla gånger!

Tänkte först ge blankt faaan idenna dag men eftersom jag älskar mina söta rara gulliga barn så mkt så blev det ändå lite presenter:)




Jag och Nova promenerade till kyrkbyn och shoppade lite.
Tittade in på second hand butiken hejohå för att se om det fanns täckbyxor till Alex ,men inte det,få bli ett par nya då.

Eftersom man fick en chock när tittade på termometern imorse så var det bara att klä sig varmare än någonsin.
Bullsade på mig så mkt att jag svettades :)då var det ändå 18 minus.
Men saken var den att jag var väl så upprörd:)

Tog en titt på blomsteraffären och köpte med mig en fin bukett till min käre sambo,som imorse inte ville förstå hur våran morgon såg ut grrr karlar fattar ingenting alls.
Hoppas att han inte glömmer bort mig idag,förra året kom han hem med en blommkvast från statoil:)de e kärlek de.

Nu ska jag vara glad och plocka fram fikat till mig o kidsen,Alex har städat hela huset medans jag var borta i två timmar.Det kallar jag kärlek på hög nivå:)

Ska även hälla varmvatten i den frysna vällingflaskan:)
Nova vaknade utanför ica och ville ha välling o flaskan med välling hade stelnat till is,så det var bara att köpa ny flaska o välling.

Men solen skiner och den även värmer nu:)

Ha en härlig alla hjärtans dag och hoppas att eran morgon fick börja bättre än min.



JennieAnn

men fy vad eländigt din dag startade :( Hoppas den avslutas på ett bättre sätt :) kramar om/J

Therese

Hoppas din kväll blev bra i alla fall, såg gott ut det fikat. kram till dig

Anna

Usch för sådana mornar! Hoppas resten av dagen blev kanon!!



Kram kram

britta bloggar

Åh fy, hoppas att dagen blev bättre!

vintageRetroPrinsessa



Men go fika det fick du :)

Hoppas bara att dagen vart bättre och bättre :)



KRAM

JennieAnn

Hej Vännen!

Måste bara fråga, vart har du köpt den gudavackra ljuslyktan i fönstret??

Kram från en snorig mamma

Petra

Jenni Ann:Heee j själv den lyktan, hör o häpna den kommer från claes Ohlsson 169 kr.kram