Talking Tom

Denna natt slog veckans rekord;)
Satan i gatan jag är så trött att huvudet känns som jag vore bakis,lite svimmfärdig oxå.
Nova skrek över en timme ,sen gick det inte att sova för hennes del hon skulle spela spel på min mobil.
Nu har hon strulat mkt sista veckan,tänderna krånglar nog en massa för hon sover knappt på dagen heller.

Idag är alla hemma utom Björn.
Alex blev väckt i natt och orkade inte kliva upp vilket man kan förstå!

Vet inte hur vi ska lösa våra nattvandringar är så slut i knoppen att det värker.
Men nu gäller det tänder så inte så mkt att göra mer än trösta o mysa,men att spela talking tom på nätterna är inget vi ska fortsätta med haha men det blev ialla fall tyst på gallskriiiiiket.



Älskade nattmarodör,älskar denna skitskrutt unge fast hon sover som en skata.


Nova med busblicken :)


En cool Nova i soffan.


Inte ofta Nova e still,der rör sig varje sekund.

Hon ska klättra och hon ramlar och är inte still en sekund längre!

Igår kom hon på hur man klättrar upp för stolarna,tur det var Englas låga stolar men ändå.
Hon ställde sig på stolen o hoppade o dansa ,inge bra gick de kan ja säga:(
mer vild än tam.


Buuuuuusiiiig,tror Nova är den vildaste ettåringen just nu.



Får se vad dagen bjuder på idag,vet inte hur mkt vi orkar.
Men tanken var att jag o de små skulle åka buss till täby c och klippa Engla.

Det är okej att sova dåligt lite till o från men händer det jämnt blir man galen i skallen.
Jag är så jäkla trött,så släng er i väggen ni som gnäller på att era små vaknar 5 men har sovit heeeeela nätter.
Inte en hel natt på tre år har jag sovit så nu tappar ja tålamod.

Men ni fina bloggisar önskar jag en trevlig fredag:)
Veronica

Jag lider med dig, stackare. Vi har haft det tufft, men inte som ni verkar ha det. Hoppas verkligen att det vänder snart! Hon är ju i alla fall fruktansvärt söt, busungen! Härliga bilder! Kram!

Rosahjärtan- Mamma till Två Guldklimpar

Usch & fy hoppas kommande natt blir bättre!

Sandra

Tur att hon är söt!! ;-) Jag lider med er! När sonen hade tandkrångel så gav jag honom en alvedon innan han skulle sova och det funkade. Man ska absolut inte missbruka alvedon, men han hade inte ont och vi fick sova.

Hoppas att din man har möjligheten att avlasta dig på helgerna. Man blir dum i huvudet av att inte få sova.



Trevlig helg!

Kramar

JennieAnn

Stackars dig :( Hoppas verkligen att du får sova lite bättre i natt och att det blir bättre med tiden. Fan, kräv en egen hotellnatt vetja ;) Eller ta med Alex hit, du kan få sova i vårt extrarum :)) Kramar till tusen/J

Tess

måste va skitjobbigt :( får man inte sin sömn blir man ju knäpp till slut!

hoppas det vänder snart.. söt är hon iallafall, och fint med stjärnkläder!

♥ Erika - Mamma till två små ♥

hoppas du får en fin helg! kraam

Erika

busungen!!



ha en fin dag

Nathalie - Mamma till Nova & Nelly

Det där Talking Tom spelar Nova hela tiden=)

Hittade ni någon jacka?