När jag fyller 40 ska jag vara snygg rik Lycklig och Yngre

Igår  blev det en tur med tjejerna till täby c.
Gick lixom inte att sitta hemma och vara trött.
Engla klippte sig och fick sitta i ferrari bilen och se på hajar som hajar på dvd :)duktiga tjejen,första gången hon klippte sig,hon satt blickstilla min lilla ängel;)fick även gröna hjärtan i håret efteråt så snyggt:)hihi.
Nova sov sig genom frisörbesöket men sedan var det full rulle igen hu hu inte mkt hon sov.

Hämtade lite energi på Mc Donald´s Nova vägra sitta still hon skulle springa runt o busa,så det var bara att kasta i sig maten.
Engla ramlade av stolen :( ja folk började stirra ut oss så jag gav upp och tog med mig kidsen därifrån orkade inte med en massa onda blickar från talibankärringar.

Powershoppade lite istället och Alex e så duktig som hjälper till.

passade på att kicka på Åhléns bokrea lite.


Fick med mig halv åtta hos mig:) och lite barnböcker.Ville ha en ny bok till mig själv men det hanns inte med.


Strumpor är något som går åt i detta hem,vet inte om det är någon som käkar upp dem????


Jag och Nova igår kväll,myyys och gos.


Alex var ruskigt trött vid middagen,själv var jag helsnurrig o ville bara sooooova men hennes pappa och jag kom inte riktigt överens igår om hur vi skulle få iväg Alex till honom.


Jag ville inte att hon skulle sitta ensam på en buss i över 7 timmar till sveg där han bor o går i skola.
så det strula till sig o jag blev lite trött i mössan o disskutera saken,men vi kom fram till att han skulle köra hit och hämta henne,så det var bara för mig att hålla ögonen öppna till 23.00 medans resten av familj sov gott.
Stackars Alex upp igen o ut i en bil men det gick bra hon sov hela vägen och kom fram tidigt i morse.
skönt att vi redde ut världsproblemen,fick dock förståelse med tanke på min sömnbrist.



Taaaadaaaaaa!!!!!
Kolla kolla vad som låg i brevlådan igår kväll:)
Ett paket till miiiig,så jävla fucking glad jag blev:)

Världens bästa tjejer hade skickat ett paket till mig en god o bra bok haha o ansiktsmask o god coklad.

Ni är BÄST.

Tänk att det kommer alltid så fina prylar från dessa två övikstjejer precis när jag som mest behöver det:)
Nu måste vi snart ses igen o gåååå ut o göra stan osäker på riktig haha.
Tack Anneli o Johanna:)



Jag med min lilla magnet :)

Nu är det dags för mig att slänga på mig sminket o kläderna och ta med familjen till sickla för att kolla på garderobsdörrar:)

Ha en härlig lördag.
elisabeth

har ni oxå strumpmonster hos er,det har vi med.....förstår inte var alla strumpor tar vägen.och vad sjutton ska man göra med alla omaka strumpor...suck.

ha en bra lördag,kram

anneli

Släng ut man och barn;) å lägg dej i soffan med ansiktmasken i fejjan å chokladen i ena handen å boken i andra handen:))

Ja, dax å börja planera nåt kanske;)

Kram

Petra

elisabeth:ja strumpmonster verkar det vara:)kram



anneli:japp ska göra de tro jag;)ja nu måste vi nog hitta på något kul,kanske Leva livet:)kram

Johanna

Tjoho, säg bara till var och när...jag kommer!!!! Boka bara inte in något där vi måste lita på SJ bara :-)

Petra

Johanna:Hahah sj sj gamle vän....hör av mig:)

Erika

niciga sockar :)



kram

vintageRetroPrinsessa

Den där halv åtta boken den verkar kanon bra :).



Vilka fina vänner du har som skickar finaste paketet till dig det är du värd :)



Våra kids har sportlov vecka tio :).



Ha det finast