Garderobsbekymmer och Julgransplundring



Godagen godagens mina vänner!

Engla är lämnad på dagis och idag var det julgransplundring,vi hann precis in i tid ;)
Sist in i ledet sen sjöng dom och hoppade till små grodorna in i stora lekrummet.
Engla vill ogärna ge mig en kram när vi ska gå ,man får stjäla kramar av henne ,men när jag kommer och hämtar då är det stora kramen.

Har fått mig en dos av träningsvärk i min kropp:)
Det snöade konstant i går och jag drog barnvagn o pulka i denna blöta snö,bra motionspass.

Garderoberna blev klara i natt :) fattas bara skjutdörrar ,men de måste ändå beställas på nätet så nu har vi säkert lite att välja på här ,hoppas vi kan komma överens om samma:)

Idag ska det rensas o kastas leksaker i Englas rum,just nu är det full kaos därinne.
Hennes säng står just nu inne i vårat sovrum så vi har det liiite trångt med sängar o hyllor med sängkläder runt golven.
Men nu ska det göras fint:)
Har ju tre små tjejer som hjälper till här hemma:)jättebra blir det,jag lägger in och de river ut.

Ska bli spännande att se om Björns bortappade xperia blir återfunnen,den har varit spårlöst försvunnen snart 2  månader.

Tänkte snart dra igång min första tävling här på bloggen oxå:)
så gillar ni hudvård är det kanske ngt för er.

Nu ska jag göra lite nytta om det går,har ju bara lillNova hemma:)


Kram till dig därute från en Happy mamma idag:)
Therese

Så skönt att få iordning. Vi ska med fixa med en garderob, göra om i den, byta inredningen. Sen troligtvis bygga ett till rum. Måste bara få tag i en hantverkare. kram

vintageRetroPrinsessa

Hallå Petra är det ok att jag skickar receptet i morgon på silvia kakan ??? :)



Kram ha det finast

vintageRetroPrinsessa

Maila silvia kaka receptet på facebok kram

vintageRetroPrinsessa

Maila silvia kaka receptet på facebok kram

Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

ja det är läskigt, men första kunde man ha koll på vad som hamnade på golvet, men nu lär man va med hela tiden..

Anonym

Yot looking good hot mama! Trend mössa å allt ;)